igår och idag

Yooooooooooo !
Igår kväll var jag och mina brudar -becca + allas pojkvänner hemma hos bästa
maria frances. ♥ Vi grillade,spelade kubb och hade det otroligt skojj !
Fick ungefär 100 mygg bett också. Dom första för i år. blää
Kvällen var hur underbart som helst och det MÅSTE göras om tusen gånger till.
Längtar jätte jätte mycket till sommarlovet. Då blir det många mysiga
ute kvällar kan jag lova ! ♥

Idag har jag och mamma varit till ockelbo och kikat, sedan blev det en sväng
på ikea. Åkte hem och då solade vi i 2 timmar. Hur skönt som helst !
Blev en skön lång promenad idag också. Träffade på en hugg orm. UUSCH !
Jag som hatar ormar ! :(

Här kommer lite bilder från igår.
Har lånat dom av malin → www.malinwallinder.blogg.se









Kommentarer
Postat av: Malin Wallinder

shit såg du en orm! :o gud vad läskigt!!!!!!

och ja vi måste ha tusen flera sånna mysiga kvällar! ihihi <3<3

2011-05-22 @ 21:42:56
URL: http://malinwallinder.blogg.se/
Postat av: HANSEBACKE

HELT UNDERBAR KVÄLL SOM MÅSTE GÖRAS OM!!!!



Jag älskar dig, <3

2011-05-22 @ 22:20:57
URL: http://fhansebacke.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu