jag ber om ursäkt

Jag är tillbaka, efter bara 1 dag ! haha
Men igår kände jag verkligen att jag nog aldrig mer skulle blogga.
Men nu är jag här igen. hehe

Ska berätta lite om min dag, den har varit underbar !
Jag började klockan 1 i skolan, då lämnade jag in min dator
för den ska ominstraleras, sedan fick vi sluta.
Då cyklade jag och mina dear friends till stan och kollade runt lite.
Vi köpte jordgubbar och sedan cyklade vi hem till underbara kajsa.
Vi köpte med oss pizza och åt det, sedan hoppade vi i poolen
och badade ett tag, har legat och solat och badat hela eftermiddagen.
HUR UNDERBART SOM HELST ! har ju varit ca 27 grader i skuggan.
I LÖÖÖVE IT ! SOOOOOOOMMMMMMAAAARRRR !!

När jag kom hem idag runt halv åtta på "kvällen" så hade jag fått hem
mina smycken och mitt mobil skal som jag beställde för några dagar sedan.
Ni får tyvärr inga bilder för det går inte att ladda upp :(

Imorn i skolan ska vi kolla på film och fika.
Så jag har bakat chokladbollar och kladdkaka.
Jag ska bara ta med mig chokladbollar, kladdkakan får pappa ta med
till sitt jobb och bruda grabbarna på.

Nu blir det film för mig.

puss


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu