mors dag

Tjenixen !
Igår åkte jag till öregrund och var där till idag.
Jag sov i båten för första gången i år.
Vilket var mycket mysigt. Jag sover alltid så bra där.

Idag åkte vi till sjöbo´n och där var farbror,faster,farmor,sören,
emil,mia,elin,pelle,felix och casper.
Vi åt god mat och tårta eftersom det är mors dag.

Efter sjöbo´n åkte vi till graven och gav mormor en fin
egenplockad sommarbukett.
Efter det åkte vi hem.
Jag och pappa bytte om och sedan åkte vi till alborga och
lasta våran fyrhjuling sedan åkte vi till pappas jobb och
tvätade den.

Nu sitter jag här och väntar på big brother.
Spännnnnande och få se vem som åker ut idag..

Här får ni en liten bild på mammas present.

Hoppas ni har haft en härlig helg.


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu