Fredag

Hej på er !
Gör ett inlägg nu för att försöka komma igång och blogga igen.
Får se hur det går.
Jag har hjälp min fina vän Mickan med hennes blogg så nu har hon
börjat blogga igen. Kika gärna in där !

www.mwermelin.blogg.se

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Jag tänkte gå ut på en promenad nu och sen måste jag hoppa
in i duschen för ikväll blir det utång med Malin,Maria och Mickan.
Vi ska först hem till Malin och förfesta. Fast då är det bara jag
Malin och Maria. Mickan kommer senare.
Aja, nog om det.

Vad ska ni göra ikväll?

KRAM


Kommentarer
Postat av: mikaela wermelin

Du är såååå himmla fin älskling och tack så himmla mycket för hjälpen med bloggen!!!

MASSA PUSSAR TILL DIG :* <3<3<3

2012-03-05 @ 17:38:54
URL: http://mwermelin.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu